Garantie of Klacht

Garantie 

Wanneer er zich een situatie voordoet waarin bijvoorbeeld een bestelling beschadigd raakt tijdens het transport of er een ander probleem optreedt waarvoor aanspraak op garantie kan worden gemaakt, verzoeken wij je vriendelijk om ons hiervan op de hoogte te stellen. Graag ontvangen wij een e-mail met daarin de gegevens van de order, de reden van de klacht en bijgevoegde foto's ter ondersteuning van je verzoek. Indien het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.


Klacht

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@volpracht.nl

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

🍪 Deze website gebruikt cookies voor de beste ervaring.  Meer informatie